Το Ηνωμένο Βασίλειο πουλάει 2 πλοία ανεφοδιασμού στην Αίγυπτο

Δελτίο τύπου του Υπουργείου Εξωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου:

“Και τα δύο πλοία Solid Support Royal Navy απελευθερώθηκαν από υπηρεσία νωρίτερα αυτό το έτος. Η νέα τους ζωή θα μπορούσε επίσης να υποστηρίξει θέσεις εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ διεξάγονται διαπραγματεύσεις για εργασίες ανακαίνισης στα πλοία πριν από την εξαγωγή τους. Με την υποστήριξη της επένδυσης 24 δισεκατομμυρίων λιρών που ανακοινώθηκε πέρυσι, η ανάπτυξη των εξαγωγών και των επενδύσεων στον τομέα της άμυνας είναι βασικό στοιχείο για την προώθηση της παγκόσμιας Βρετανίας και την ενίσχυση της άμυνας του Ηνωμένου Βασιλείου έναντι των εξελισσόμενων απειλών.

Το πρόσφατο Έγγραφο Ολοκληρωμένης Επιθεώρησης και Διοίκησης Άμυνας βοηθά αυτές τις φιλοδοξίες παρέχοντας μια στρατηγική ραχοκοκαλιά για μια τέτοια εμπορική δραστηριότητα. Το Fort Austin και το Fort Rosalie θα αντικατασταθούν από τα πλοία Fleet Solid Support (FSS), τα οποία θα αποτελούν μέρος του Carrier Strike Group του Ηνωμένου Βασιλείου. Στα τέλη Αυγούστου, σε τέσσερις κοινοπραξίες που πέτυχαν στο στάδιο των προεπιλογών για την κατασκευή του FSS ανατέθηκαν Competitive Procurement Phase contracts για να καταστεί δυνατή η ωρίμανση των σχεδίων.

Οι κοινοπραξίες είναι η Larsen & Toubro, η οποία περιλαμβάνει τη βρετανική εταιρεία Leidos Innovations. Serco/Damen, η οποία περιλαμβάνει τη βρετανική εταιρεία Serco. Η Team Resolute, η οποία περιλαμβάνει τις βρετανικές εταιρείες Harland & Wolff και BMT. και η Team UK, η οποία περιλαμβάνει τις βρετανικές εταιρείες Babcock και BAE Systems”

Σύμφωνα με το έγκριτο Naval News, “Το Fort Rosalie και το Fort Austin είναι τα μόνα δύο πλοία αναπλήρωσης στόλου της κατηγορίας Fort Rosalie. Ανατέθηκαν στην RFA τον Απρίλιο του 1978 και τον Μάιο του 1979 αντίστοιχα. Και οι δύο παροπλίστηκαν στις 31 Μαρτίου του τρέχοντος έτους. Έχουν εκτόπισμα πλήρους φορτίου 23.890 τόνους και μήκος 185 μέτρα. Προμηθεύουν ξηρές αποθήκες και όχι καύσιμα. Τα πλοία της κλάσης Fort Rosalie έχουν την ικανότητα να αποθηκεύουν 3.500 τόνους μήκους (3.600 τόνους) αποθηκών, συμπεριλαμβανομένων ειδών ψύξης, σε τέσσερα αμπάρια. Έχουν τη δυνατότητα αναπλήρωσης στη θάλασσα (RAS), χρησιμοποιώντας τρεις γερανούς 10 τόνων και τρεις γερανούς 5 τόνων και κάθετη αναπλήρωση (VERTREP). Τα πλοία θα ενταχθούν σε έναν στόλο του Αιγυπτιακού Ναυτικού που θα αποτελείται από αμερικανικά, κορεατικά, γερμανικά, ιταλικά και γαλλικά πλοία… που δεν θα διευκολύνουν τις δραστηριότητες συντήρησης.”

Array