Η Kongsberg θα παρέχει συστήματα σόναρ και πλοήγησης για υποβρύχια τύπου 212CD

Δελτίο τύπου Kongsberg:

Η σύμβαση ανατέθηκε μέσω μιας συγκριτικής και ενδελεχούς διαδικασίας που διέπεται από την Kongsberg Thyssen Atlas JV (kta naval systems) και την tkMS (thyssenKrupp marine systems) με άλλους προμηθευτές.

Το πακέτο τεχνολογίας KONGSBERG αποτελείται από Σόναρ Αποφυγής Ναρκών και Πλοήγησης SA9510S MKII (MANS) συν ένα σύστημα πλοήγησης κάτω (BNS) που περιέχει ηχούς πολλαπλών ακτίνων EM2040 MIL και μια σουίτα ηχούς ηχούς EA640. Αυτοί οι αισθητήρες παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες στο σύστημα πλοήγησης ORCCA™ των ναυτικών συστημάτων kta για να επιτρέψουν την ασφαλή, εγχώρια βυθισμένη λειτουργία των υποβρυχίων. Η Kongsberg θα παρέχει συστήματα σόναρ και πλοήγησης για υποβρύχια τύπου 212CD.

Το ORCCA, το πιο σύγχρονο σύστημα μάχης για μη πυρηνικά υποβρύχια στην αγορά, είναι το πρώτο στο είδος του που συνδυάζει τη μέγιστη προσαρμοστικότητα με το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας της πληροφορίας. Επιτρέπει στους χειριστές να διεξάγουν μια ολοκληρωμένη ανάλυση δεδομένων από ένα ευρύ φάσμα συστημάτων επί του σκάφους μέσω μιας πολυλειτουργικής κονσόλας – και αυτό οδηγεί σε γρήγορες, καλά ενημερωμένες διαδικασίες λήψης αποφάσεων.

“Αυτή η σύμβαση είναι μια σημαντική επιβεβαίωση ότι η γνώση, η εμπειρία και οι προηγούμενες επιδόσεις της KONGSBERG στην υποβρύχια ακουστική έχουν καταστήσει αυτήν την υποβρύχια τεχνολογία κατασκευής Νορβηγίας μια παγκόσμια κορυφαία εξέλιξη τόσο για το εμπορικό όσο και για τον αμυντικό τομέα. Ως πρώην υποβρύχιος, είμαι περήφανος που συμμετέχω σε αυτό το πρόγραμμα και θα ανυπομονώ να υποστηρίξω τις υποβρύχιες επιχειρήσεις για πολλά χρόνια”. – Thomas Hostvedt Dahle, Director of Sales for Naval Sonars, KONSGBERG

Το εν λόγω πρόγραμμα θα μπορούσε να αποτελέσει μελλοντική αναβάθμιση των Ελληνικών Τ-214, καθώς η Ελλάδα θα πρέπει να αντιμετωπίσει απειλές όπως νάρκες, αλλά και να αναβαθμίσει τους αισθητήρες των σύγχρονων υποβρυχίων που έχει σε υπηρεσία.

Array