Η Airbus προβλέπει ζήτηση για 39.000 νέα επιβατικά και εμπορευματικά αεροσκάφη έως το 2040

Δελτίο τύπου της Airbus:

Στα επόμενα 20 χρόνια, η Airbus προβλέπει ότι η ζήτηση για αεροπορικές μεταφορές θα μετατοπιστεί σταδιακά από την ανάπτυξη του στόλου στην ταχεία απόσυρση παλαιότερων, λιγότερο αποδοτικών αεροσκαφών, με αποτέλεσμα την ανάγκη για περίπου 39.000 νέας κατασκευής επιβάτες και φορτηγά αεροσκάφη, 15.250 από αυτά για αντικατάσταση. Κατά συνέπεια, έως το 2040 η συντριπτική πλειονότητα των εμπορικών αεροσκαφών σε λειτουργία θα είναι τελευταίας γενιάς, από περίπου 13% σήμερα, βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοση CO2 των στόλων εμπορικών αεροσκαφών στον κόσμο. Τα οικονομικά οφέλη της αεροπορίας εκτείνονται πέρα ​​από τον κλάδο, συνεισφέροντας περίπου 4% στο ετήσιο παγκόσμιο ΑΕΠ και διατηρώντας περίπου 90 εκατομμύρια θέσεις εργασίας παγκοσμίως. Ενώ έχει χάσει σχεδόν δύο χρόνια ανάπτυξης κατά την περίοδο του COVID, η επιβατική κίνηση έχει αποδείξει την ανθεκτικότητά της και πρόκειται να επανασυνδεθεί με ετήσια ανάπτυξη 3,9% ετησίως, λόγω των αναπτυσσόμενων οικονομιών και του εμπορίου σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού.

Οι μεσαίες τάξεις, που είναι πιο πιθανό να πετάξουν, θα αυξηθούν σε αριθμό κατά δύο δισεκατομμύρια ανθρώπους στο 63% του παγκόσμιου πληθυσμού. Η ταχύτερη αύξηση της κυκλοφορίας θα σημειωθεί στην Ασία με την εγχώρια Κίνα να γίνεται η μεγαλύτερη αγορά. Η ζήτηση για νέα αεροσκάφη θα περιλαμβάνει περίπου 29.700 μικρά αεροσκάφη όπως τα A220 και A320 Families, καθώς και περίπου 5.300 στην κατηγορία των Μεσαίων αεροσκαφών όπως τα A321XLR και A330neo. Στο τμήμα Large, που καλύπτεται από το A350, αναμένεται να χρειαστούν περίπου 4.000 παραδόσεις έως το 2040.

Η ζήτηση φορτίου, που ενισχύεται από το ηλεκτρονικό εμπόριο, οφείλεται στην αναμενόμενη αύξηση των μεταφορών ταχείας μεταφοράς κατά 4,7% ετησίως και στην αύξηση των γενικών φορτίων (που αντιπροσωπεύει περίπου το 75% της αγοράς) κατά 2,7%. Συνολικά, τα επόμενα 20 χρόνια θα χρειαστούν περίπου 2.440 φορτηγά, εκ των οποίων τα 880 θα είναι νέας κατασκευής. Σύμφωνα με την ανάπτυξη, οι ολοένα και πιο αποτελεσματικές λειτουργίες αεροσκαφών παγκοσμίως αυξάνουν την ανάγκη για εμπορικές αεροπορικές υπηρεσίες – συμπεριλαμβανομένης της συντήρησης, της εκπαίδευσης, της αναβάθμισης, των πτητικών λειτουργιών, της διάλυσης και της ανακύκλωσης.

Αυτή η ανάπτυξη βρίσκεται σε καλό δρόμο στα επίπεδα πρόβλεψης της Airbus πριν από την πανδημία, φτάνοντας σε σωρευτική αξία περίπου 4,8 Tn $ τα επόμενα 20 χρόνια. Ενώ συνεχίζεται μέσω μιας μείωσης περίπου 20% που σχετίζεται με τον COVID κατά την περίοδο 2020-2025, η αγορά υπηρεσιών ανακάμπτει, προκαλώντας την ανάγκη για περίπου 550.000+ νέους πιλότους και 710.000+ υψηλής εξειδίκευσης τεχνικούς τα επόμενα 20 χρόνια. Ενώ η συντήρηση θα παραμείνει το κορυφαίο τμήμα των υπηρεσιών, οι πτήσεις, οι επίγειες επιχειρήσεις και οι βιώσιμες υπηρεσίες αναμένεται επίσης να αυξηθούν σημαντικά. «Καθώς ωριμάζουν οι οικονομίες και οι αεροπορικές μεταφορές, βλέπουμε ότι η ζήτηση καθοδηγείται όλο και περισσότερο από την αντικατάσταση και όχι από την ανάπτυξη. Η αντικατάσταση είναι η πιο σημαντική κινητήρια δύναμη σήμερα για την απαλλαγή από τον άνθρακα.

Ο κόσμος αναμένει πιο βιώσιμες πτήσεις και αυτό θα καταστεί δυνατό βραχυπρόθεσμα με την εισαγωγή των πιο σύγχρονων αεροπλάνων», δήλωσε ο Christian Scherer, Chief Commercial Officer και επικεφαλής της Airbus International. «Η τροφοδοσία αυτών των νέων, αποτελεσματικών αεροσκαφών με Sustainable Aviation Fuels (SAF) είναι ο επόμενος μεγάλος μοχλός. Είμαστε περήφανοι που όλα τα αεροσκάφη μας – το A220, το A320neo Family, το A330neo και το A350 – είναι ήδη πιστοποιημένα να πετούν με ένα μείγμα 50% SAF, το οποίο αναμένεται να ανέλθει στο 100% έως το 2030 – πριν γίνει το ZEROe η επόμενη πραγματικότητα από το 2035 εμπρός.” Η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία έχει ήδη επιτύχει τεράστια κέρδη απόδοσης, όπως φαίνεται από τη μείωση κατά 53% των παγκόσμιων εκπομπών CO2 των αερομεταφορών από το 1990. Η γκάμα προϊόντων της Airbus υποστηρίζει αύξηση απόδοσης CO2 τουλάχιστον 20% σε σχέση με αεροσκάφη προηγούμενης γενιάς. Εν όψει περαιτέρω συνεχιζόμενων καινοτομιών, εξελίξεων προϊόντων, λειτουργικών βελτιώσεων καθώς και επιλογών που βασίζονται στην αγορά, η Airbus υποστηρίζει τον στόχο του τομέα των αεροπορικών μεταφορών να φτάσει τις καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050.

 

Photo by Airbu

Array